دنیای من و تووووووووووووووو

25-دکوراسیون داخلی منزل

1392/7/26 19:33
نویسنده : عاطی
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

دکوارسیون داخلی منزل با محصولات مدرن سرام گرافیک

 

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه

دکوراسیون منزل با محصولات جدید سرام گرافیک

چاپ روی سطوح مختلف و چاپ روی بشقاب
یکی از مقوله های مهم مرتبط با خانه و خانواده، طراحی داخلی و دکوراسیون فضای درون خانه و اثرات مختلف دکوراسیون خانه بر افراد است. اغلب مردم، توجه و نگاه دقیقی در مورد نحوه طراحی فضای داخل خانه و ترکیب بندی رنگ ها و اثرات آن در ابعاد مختلف زندگی خود ندارند.

 

استفاده از یک اثر هنری در محیط منزل و یا کار می تواند شوق فرد و روحیه او را صدچندان نماید. زیبائی که در اثر دیدن آثار هنری مشاهده می شود می تواند اثرات بسیار مثبت هورمونی در بدن داشته باشد. از آثار آن می توان به افزایش آرامش، افزایش تحمل درد، رفع خستگی، افزایش مقاومت و توان دفاعی، افزایش عمر، از بین رفتن چروک پوست بدن اشاره کرد.


طبق آمار بیش از 30 درصد از مشکلات روحی و افسردگی و عدم وجود انرژی و انگیزه لازم برای انجام امور روزمره به علت فضای نامناسب خانه یا اداره و رنگ های ناهمگونی است که در دکوراسیون آن بکار برده اند. علم این موضوع را اثبات نموده که طراحی دکوراسیون و فضای مناسب در درمان برخی بسیاری از بیماری های روحی و حتی جسمی بزرگسالان و کودکان کاربرد دارد و حتی از طریق آن می توان کودکان بیش فعال را نرمال و کودکان کم تحرک را پرتحرک کرد.

طراحی منزل و دکوراسیون منزل، یک هزینه اضافی نیست بلکه اقدامی فنی در جهت بهبود فضا و مدیریت بر فضایی است که در آن زندگی کرده و از آن استفاده می کنیم. طراحی داخلی، کاری تجملی و اضافی نیست بلکه یک نیاز است که دانش و مهارت خاصی می طلبد.

 

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه

دکوراسیون منزل با  بشقاب تزیینی طرح مدرن

احساسی متفاوت را در دکوراسیون منزل خود احساس کنید

براستی تا چه حد در زیباتر کردن محیط زندگی اطراف  خویش کوشیده ایم؟  و چقدر از تزئینات مدرن استفاده نموده ایم؟ چه مقدار سعی کرده ایم تا این دکوراسیون با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد؟ محیطی که هر روزه بر جسم و روان ما تاثیر گذار بوده  و در نهایت  قادر است  کمک کند تا  ذهن  به سوی آرامش  و جستجو گری  هدایت شود و یا  به سوی نگرانی و پناه بردن به خود؟ هنگامی که محیط زندگی ما زیبا ، تمیز و شاداب  است ، انسان ها  سرزنده تر بوده و بر ای شاداب تر نمودن محیط زندگی خویش خواهند کوشید و نظارت جمعی  نیز برای حفظ چنین محیطی افزایش می یابد.

 

 

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانهدکوراسیون منزل بشقاب تزیینی طرح کلاسیک


آرامش رابه عزیزانتان هدیه دهید
 چشمان خود را ببندید  و پس از دقایقی باز کنید، محیطی زیبا و دل انگیز  در پیش  روی چشمان  شما پدیدار میشود که تا دور دست  طبیعتی  سرسبز  و چشم نواز همچون تابلویی  نقاشی  شده ،خودنمایی می کند .

 

گویی  ذهن می خواهد  از جسم  انسان  فاصله  بگیرد  و همچون  موجودی  کاوشگر و جستجوگر ،در دل  طبیعت  به اکتشاف ناشناخته  ها  بپردازد. هنگامی که ذهن انسان  با علاقه به جستجوگری بپردازد، زمینه برای خلق  افکار نو مهیا می شود زیرا اشتیاق و علاقمندی به جستجوگری شروعی است  برای  بروز خلاقیت در انسان. آیا شما نیز به چنین روحیه ای نیاز دارید؟ پس این مقاله را دنبال نمائید.

 

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)